Poslední recenze (30)
Mrakodrap (2018)
Musím říct, že já se bavil. Od začátku do konce, akční scény nechybí. "TheRocka" si užijeme pořádně, v poslední době mne opravdu překvapuje a myslím, že směřuje výš a výš. Typický americký akčnák, který má sympatické obsazení, dobré akční scény, myšlenku poměrně unikátní.. zkrátka za mne čistých 4/5. Jen tak dál pane Skálo. "If you can’t fix it with duct tape, then you’re not using enough duct tape" :-)
No Game, No Life (2014) (seriál)
Geniální anime, pastva pro oči, nechybí humor, ecchi scénky, ale hlavně chytrost hlavních postav tedy Sory se Shirou, kteří jako sourozenci jsou prostě kouzelní. :-) Anime jiskří barvami, soundtrack vás vtáhne do "světa her" ještě více. Krásně se na to dívá. Těším se na film, a snad i druhou sérii časem. :-) Aschente!
Koe no katači (2016)
Tak dnes jsem si dal anime den, a zkoukl jak Koe no katači tak Kimi no na wa. A musím říct že obě díla jsou parádní, zde mne vysloveně zaujala problematika, sebezničující myšlenky jedince, a že dobrota lidí je prostě dobrota lidí. Krásně se na to dívá, čas letí, postavy příjemné.. hlavní postavy pohledné. :-)) Emoce jsou zde jak na kolotoči, hněv, smích, pláč, a tak to má být. Jen tak na tenhle emoční zážitek nezapomenete. Musím hodnotit stejně jako Kimi no na wa. 6/5 * Obě díla jsou famozní. A určitě si je dám znovu. Kdo váháte zkoukněte. Příběh super. Soundtrack také.