Recenze (375)
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Až moc přeslazený na můj vkus, i to kouzlo první části se víceméně ztratilo... Příběh se nám trochu rozvíjí, ale určitě né natolik, kolik by vzhledem ke stopáži mohlo. Krátce po dokoukání mám z tohoto filmu celkem rozporuplné názory. :-/ max 50%
Jsem číslo čtyři (2011)
Zdejšímu hodnocení poslední dobou moc nerozumím, ale což... Tohle je přesně ten typ filmu, který já prostě žeru a jsem ochoten ignorovat i případné chyby, které by se mohly objevit. Skvěle zahrané a i po vizuální stránce pěkně provedené. Plno zajímavých nápadů, co více dodat. 5* celkem bez debat.
Cesta bojovníka (2007)
Musím říci, že jen máločemu dám znak odpadu, ale tahle pecka si ji jistě zaslouží. Jediné pozitivum je nápad, který by za jistých okolností nemusel být odpad, nicméně tohle je otřesná tragédie. Děj je silně nepřehledný, nelogický, ubohý. Kdo tohle mohl vytvořit a věřit, že to někoho zaujme nechápu. Jeden z kandidátů na odpad roku.
Farscape (1999) (seriál)
Skvělý nápad a spoustu možností, který tento počin mohl mít naneštěstí kazí jeho mizerné provedení a opravdu mizerné herecké výkony. I původní Star Trek seriál měl krásnější efekty a mnohem více propracovaný děj než Farscape. Jednotlivé díly jsou dějově tak primitivní, že to ani k smíchu není, dialogy jednotlivých postav jsou neskutečně trapné. Hudba diváka nijak neosloví, což jen podtrhuje ubohou atmosféru celého příběhu. Jednu hvězdičku v podstatě dávám jen za to, že je to sci-fi, ale to očividně stačit nemůže.
Seznam nežádoucích (2011)
Film jsem si opravdu užil od začátku do konce. Stačí propiska, kousek papíru, pár jmen a o zábavu je postaráno. :) Cuba Gooding Jr. svoji roli zahrál skvěle. Jednoduchý námět, jednoduchý děj, ale napětí až do konce. Palec nahoru. 5*
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Už vím, kam pojedu příště ... :-D
Odstřelovač: Reloaded (2011)
Celkem nadprůměrné béčko, hlavně díky krásné krajině, skvělému hudebnímu doprovodu a sympatickým hercům. Případný spoiler: Závěr mi trochu připomněl konec jiného filmu Butch Cassidy a Sundance Kid. :) Ale koukatelné to bylo a nenudil jsem se, což je úspěch. Logika filmu ale už tak slavná není, takže tento film musí člověk brát s rezervou...
Stmívání (2008)
Film se mi moc líbil a velice mne chytl. Herci byli výborní, skvělá hudba, prostředí, napětí a dokonce i závěr mě trochu překvapil, což je samo o sobě úspěch... A co se týče zdejších komentářů, holt každýmu se líbí něco jiného. Nejlepší názor je ten, který si vytvoříte sami.
Boot Hill (1969)
Nudné, slabé a rozhodně už znovu neuvidím... Sám sebe se ptám, proč jsem vlastně dal tu jednu hvězdičku? Toť otázka za milion...
Temné vody (2005)
Příběh se pomalu rozjíždí, ale pak mne nenechal v klidu a něklikrát mi proběhl i mráz po zádech. Skvělý herecký výkon v podání Jennifer tvoří spolu s temnou atmosférou příběhu dle mého názoru velice povedené drama / thriller. Ale na plný počet bodů to není, ačkoliv vzhledem k nízkému celkovému hodnocení bych ho i dal, abych ho nepatrně pozvedl.