Poslední recenze (55)
Sandman (2022) (seriál)
Slibný začátek vystřídalo znechucení. Už jsem jenom čekal v hlavní roli piráta Bartoše a jeho partu vykloubenců, co si to vzájemně rozdávají se zvířaty při pochodu LGBT. Taková propaganda menšin, kdy kámen klátí cihlu tu zase dlouho nebyla a přitom to tak kazí seriál se zajímavým nápadem. Nějaké pasaže se moc fajn. Ztělesnění pekla třeba, se mi líbilo až tak, že jsem chtěl dát seriálu i tu jednu hvězdu. Později mě seriál bohužel zase vrátil do reality a u 8 dílu jsem to vzdal.
Skleněný (2019)
Většinou platí, že pokračování je slabší jak první film. Já můžu s klidem říct, že tenhle případ to není. Komu se líbil Rozpolcený, bude z tohohle kousku určitě taky nadšený. Přidáním další,, hrdinů " film pro mě určitě vylepšilo a chytání se komiksové podoby z pohledu padouchů super.
Nepřátelé (2017)
Začátek filmu mě dostal a těšil jsem se jak bude dál gradovat. Bohužel zklamání se postupně začalo dostavovat. Během filmu jsem od úžasu spadl k znuděnému kontrolování konce. Další nadějně vyhlížející film, který se ale v půlce filmu zlomí a je z něj dojemná srač.a co má typický sladký závěr. Za první půlku filmu dávám 3 hvězdy.