Poslední recenze (10)
Arrow (2012) (seriál)
Batman n.2. Ale proč ne. Jak Batman, tak Arrow se mi fakt líbí. Herecké výkony jsou jednoduchý, ale na nic si to nehraje a kdybych chtěl nějaký drama seríál o hereckých výkonech, pustím si něco jinýho. Takhle to splňuje to co jsem chtěl a dávám tomu 5*. Hodně sympatických postav, charismatický záporák a hlavně "dobrý" hlavní hero, který zas až tak hodnej není :))) Snad to druhou sérií neklesne.
Gravitace (2013)
Sandra is soul survivor... wow... Trosečník se mi hrozně líbil, ale tohle je lepší... co lepší, skvělé... co skvělé, úžasné... Cuarón umí dokonale zpracovat atmosféru o čemž mě přesvědčil v HP3, ale tady dotáhl dílo k dokonalosti. Efekty na jedničku, atmosféra by se dala krájet, soundtrack být lepší nemohl... Kdyby člověk chtěl, tak asi najde spoustu chyb, ale popravdě, film není o reálnu a to poslední co bych chtěl je hledat chyby na takovém díle. Za mě jasných 5 hvězd, tady není o čem
Světová válka Z (2013)
Téměř klasický zombie movie, akorát v něm hraje silně charismatický Pitt. Ničím nepřekvapí, ničím nezklame. Skvělá scéna na pobavení je s mladým virologem, shit happens. Mrzelo mě neobjasnění původu viru, kdo, co, jak a proč. Celkově 60-65%.