Recenze (378)
Ghost Stories (2017)
Možná i za tři, ale závěr mě určitě nenadchl. Jen je až příliš okaté, jak se tvůrci snaží udělat svůj vlastní Ju-On a nakonec to zdaleka není tak strašidelné, jak to asi být mělo.
Hráči se smrtí (2017)
Průměrný remake ničím nevybočující z řady průměrných remaků.
Jigsaw (2017)
(SPOILERY)Jednoznačně nejslabší díl z celé série Saw. Oproti předchozím pokračováním mu chybí originální nápad (používá a mixuje nápady, které jsme už viděli v dílech Saw, a to bez inovace). Až na jednu slušně zohavenou mrtvolu mě tento díl zklamal i po stránce gore a ani pasti už nebyly tak inovativní, jako v předchozích dílech. Jediná zajímavější věc na filmu je ta, že Jigsawa tu skutečně hraje Tobin Bell a jeho životaschopnost je o to zajímavější, že ve čtyřce mu byla provedena pitva; a přesto se film odehrává deset let po jeho (údajné) smrti. Nebo snad ne? ;-) (Spoilery pro ty, co film ještě neviděli).
Masomlejnek kodoku (2017)
V podstatě totéž tu bylo cca před deseti lety v totožné pojmenovaném snímku Meatball Machine. Romantická zápletka zůstala. Navýšil se rozpočet: Přibyli čtyři karate bojovníci, čtyři kyborgové a celkově se prolilo přes čtyři sta litrů krve. První polovina je komediální, druhá čistě soubojová.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Nejlepší film o Power Rangers. Jedna hvězdička navíc za nostalgii.
Vetřelec: Covenant (2017)
Covenant mi splnil vše, co jsem od pokračování Promethea chtěl. Pokračuje v nádherných vizuálech, nabízí dobrodružství v neznámých končinách vesmíru a přináší hrůzu z jiného světa. Bonusem je nádherné gore.
Všechno nejhorší (2017)
Nenápaditý film, v němž se hlavní hrdinka ocitne uvězněna ve smrtící časové smyčce - na jejímž konci vždy umírá. Bohužel, nikdy není nic vidět (ani krev, ani tělo hrdinky) a není to vůbec napínavé (po třetím opakování se dokonce film na chvíli mění v komedii), ale jakžtakž to funguje jako příjemný film na jedno podívání. Pokud vám přišel Vřískot (či kterékoli jeho pokračování) až příliš brutální, zkuste Všechno nejhorší. Nechápu zdejší zařazení do žánru Horror a už vůbec nechápu, jak takhle veskrze průměrný film produkoval Blumhouse. Po posledním průšvihu s Amityville pro mě Blumhouse přestává být zárukou kvalitní podívané. Když už napínavý (či horrorový) film s časovou smyčkou, tak raději Triangle (2009).
Zabiják & bodyguard (2017)
Nejzajímavější na filmu mi přišlo, jak kombinuje seriózní záporáky a neseriózní hrdiny, podobně jak to dělal v osmdesátých letech Action Jackson. 3+/5
Život (2017)
Leviathan (1989) ve vesmíru. Takže super.
47 metrů (2017)
Chvílemi jsem měl pocit, že se dívám na další díl z nekonečné série parodií na žraločí horrory. Největší problémy představují žraloci, kteří jsou digitální, ve špatném smyslu slova, a hlavně ve filmu nejsou ukázáni v dostatečné realistickém provedení, spíše naopak. Dialogy jsou neuvěřitelné, a jsou neuvěřitelně špatně pronášené. Děj má docela velké logické kiksy: hrdinky mají zůstat v kleci, pak zase nemusí, jednou vysílačka jde, podruhé ano, při nedostatku vzduchu se mluví ostošest a komentuje se úplně vše, jednou další kyslíková bomba není vhodná, podruhé ano. Žraloci nikoho na kameru nerozkousají, všechny smrti jsou mimo kameru. Závěr filmu je nenápaditý (obšlehnutý z mnohem lepšího filmu).