Recenze (139)
Kouzla králů (2008) (TV film)
Normální televizní pohádka, kterých je docela hodně. Ale docela se mi líbilo komediantské hudební vystoupení. :-) Dejdar je několikaset letá klasika oživení komedií i když už maličko stárne.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Kupodivu žádné hrůzné překvapení. Až na tu přemrštěnost střihových efektů, které někdy se užívají více než v hojné míře.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Velmi dobrý kriminální seriál, který přinesl hodně nového. Po několika řádách vše ale trochu zevšední.
Kurýr 2 (2005)
Tohle se přece musí brát s nadhledem. Nejlepší herecký výkon byl steině od AUDI A8L W12.
Kurýr 3 (2008)
Průměrný akčňák s několika dobrými nápady, ale na druhou stranu mě vytočila až nezdravě zrychlená akční scéna na lesní cestě...
Kvaska (2007)
Jasně konec je trochu ustřihlý, ale je to jeden z mála kvalitních hudebních českých filmů. Soundtrack se mi maličko zaryl pod kůži a někdy si pobrukuju "Jdou..."
Lesní duch (1981)
Takhle jsem se už doopravdy dlouho nebál. Jen škoda, že zde bylo několik komických scén, u kterých jsem se spíše smál...
Mamma Mia! (2008)
Parádně vyšperkované taneční čísla, kde po konci fimu se vám ani nechce vstávat z křesla v kině, jako všem ostatním. Skvělá scéna v noci je při písničce "Lay all your love on me", kde se člověku jen tají dech, jak je dobře nově nazpívaná. Muzikál, který ve filmovém umění chyběl! (Toť názor příznivce skupiny ABBA)
Max Payne (2008)
Kdybych to měl brát jako adaptaci počítačové hry, tak musím dát odpad nebo maximálně jednu hvězdičku. Ale to jsem neudělal! Takže to beru jako průměrný akční film se zajímavým stylem, kde je bohužel spousta předvídatelných situací.
Melodie mého srdce (2007)
Nějakým způsobem se mě to dotkla ta sladěnost hudby a nádherného rodinného setkání. Viděno na zlínském festivalu 2008.