Recenze (1 824)
Tohle bude bolet (2022) (seriál)
Černohumorný pohled do reality britského státního zdravotnictví. Ke konci dost hořké.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (série)
První tři epizody jsou originální a hodně povedený, čtvrtá horrorová je drobet mimo BM koncepci, stejně jako pátá, tak je ale aspoň vtipná. Musím říct, že jsem se toho přechodu k Netflixu bál víc.
The Grand Tour - Eurocrash (2023) (epizoda)
Krasojízda s občasnou recyklací starších nápadů pokračuje, ale pořád se u toho bavím.
100 let Warner Bros. (2023) (seriál)
Podrobně vykreslená historie studia WB od těžkých začátků v době velké krize, přes kreativně bohatá 60 a 70 léta, technologicky průlomová 90 léta až po smutnou současnost stupidních komiksových blockbusterů.
Cesta (2009)
Po letech jsem to docenil. Ta atmosféra zoufalství je dokonalá.
Zlato Rýna (2022)
Akin se po Rukavici pustil do ságy o životě kurdsko - německého rappera Xatara s pohnutou minulostí a povedlo se mu to ve velkém stylu.
Krev a zlato (2023)
Povedený německý válečný western, který není tak přestylizovaný jako Sisu a hlášky jsou lepší.
Pan Jones (2019)
Zahraniční produkce jdou Agnieszce líp než ty české a tohle se hodně povedlo.
Erryho směsky (2022)
Dobře natočená retro jízda o hudebních pirátech.
Atlas ptáků (2021)
Na Rodinný film to nemá ani příběhově, ani herecky. Ty prostřihy na ptáky úplně zbytečný. A bohužel těm zahuhlanejm dialogům není většinou vůbec rozumět.