Recenze (1 834)
Nezlomný (2014)
Hrdinskej film bez patosu. Angelina to vcelku umně odrežírovala, ale přece tomu něco chybělo. Přidaná hodnota, kterou umí příběhu dodat dobrej režisér.
My Best Friend's Birthday (1987)
Tarantino se tu teprve formuje, ale některé dialogy a situace už umí skvěle. Mimochodem nejlepší herec je tam on.
Misyeon paseobeul (2021)
Nízkej rozpočet je z toho teda cejtit a např. zvuková postprodukce je řádně odfláklá, ale vtipný to místy je pořádně, jen to chce trpělivost.
Stillwater (2021)
Parádní těžkotonážní vztahové drama s pomalu budovanou atmosférou a super hereckými výkony.
Jiná liga (2020)
Lehká feel-good romantická komedie. Chválím tvůrce, že si odpustili emoční ždímačku s umírací scénou, která obvykle v podobných filmech bývá.
Zelený rytíř (2021)
Hodně pomalá artová fantasy s dokonalým vizuálem, skvělým obsazením a neurčitým dějem.
Reminiscence (2021)
Začíná to jako Phil Marlowe v postapo budoucnosti a končí jako prachsprostá romanťárna. Formou mi to připomínalo posledních pár Nolanových filmů, které si hrajou na víc než jsou, především strojenými, rádoby chytrými dialogy.
Red Rock West (1993)
Film který i díky Cageově mizernému herectví zůstal spravedlivě zapomenut ve stínu staršího Blood Simple nebo novějšího U Turn.
V rytmu srdce (2021)
I z hudebního filmu pro teenagery se dá udělat skvělej biják, když je dobrej scénář a sejde se taková parta filmařů a herců. Otcův znakovej humor byl excelentní. Na rozdíl od francouzké předlohy tu rodinné příslušníky ztvárnili skuteční neslyšící herci.
Beckett (2021)
Poctivej old school thriller jak ze sedumdesátek. Washington zoufale trpí nedostatkem charisma, což u role štvané oběti okolností zase tak moc nevadí. Vikanderka hraje opět výborně, bohužel krátce.