Recenze (1 872)
Tóny násilí (2021)
Za 30 let guilty pleasure b-kult, teď guilty torture b-oredom s roztomilou závěrečnou scénou. (2,5*)
Ruchoth Raoth (2017)
Kozub je démon. Ne, fakt.
Vyměnila jsem si směnu (2019) (studentský film)
Scéna náboru zrzka v kanclu kult.
Inkognito (2021) (pořad)
drogy moc všechny (jedlé jen v sestavě s Nesvačilovou ofc)
Okupace (2021)
Came for the kapela, stayed for Dave Grohl v SS uniformě. (vysoce sympatická nuda za 3,5*)
Nejhorší člověk na světě (2021)
Nejhorší rozhodnutí je to, které se nedá kdykoli změnit.
Willyho kouzelný svět (2021)
"Fists fly, kicks land, titans clash..." Jednu za ujištění, že titán Cage ještě žije<3
Zoufalství a naděje (2017)
Schrader jako scénárista ano, jako režisér ne. Nebo jsme prostě jen moc daleko. Hawke ve filmu roztomilý, ve Velkém sálu KVIFF oslnivý. (3,5* konec laskavý)
Putney Swope (1969)
Kameňák Black Label
Kupé č. 6 (2021)
Milý malý film. Ale jakože fakt úplně mini. Takže mini 4* (za ♂ pasažéra).