Recenze (1 872)
Leonardo DiCaprio, nejžádanější celebrita (2020) (TV film)
Nezajímavý kecy a kydy nezajímavých mluvících hlav. (2,5*)
sKORO NA mizině (2020) (seriál)
(7. a 8. 4*; "Vidim chilli, sežeru ho, vidim dveře, vejdu do nich, vole, to je jak v Dračim doupěti.")
Hannibal Hopkins & Sir Anthony (2021)
Vždycky jsem si ho představovala jako namyšleného velkohuba. A on zatím takový roztomilý relatable asociál. "Rozumím netvorům. Rozumím tyranům i šílencům. Nevím, čím to je, ale nějak zvláštně s nimi soucítím. Chápu, co tyhle lidi s temnou povahou pohání."
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Co je lepší než sledovat Štáfka nebo Kozuba? Sledovat Štáfka a Kozuba. Magnusek kult. Ne moc vtipná pičovina za třiapůl. Chci další díl.
Barb a Star jedou do Vista del Mar (2021)
Zkusila jsem se vžít do těch, co to považují za něco víc než klasickou dementní komedii, ale nenašla jsem doma dost chlastu.
Meky (2020)
Že mi Miro Žbiro přijde někdy (po smrti, no co už) docela fajn... To som něžral. (3,5* Šafránkovina classic)
Titan (2021)
Dát 4* s nepříjemným pocitem / dát 3* s příjemným pocitem. Já byla vždycky sobec. "Cronenberg" bez znepokojivosti. Střepy bez tmelu. Nebo se mi jen ozývá ten titanový čep v zubu. (3,5* vztah taťka syn ňuňu; za 20 let kult) ..... P. S. Jestli to vyhraje Oscara, dávám 4* a jdu slavit na nejbližší parkoviště.
Lux Æterna (2019)
Když to srovnám s tím naším výletem do prázdna (nebo čímkoli starším od GN), je mi zima, přestože penis opět nechybí a konec/titulky zahřejí i bulvy. (3,5*)
Zrzavý pasažér (1987)
Reálně za 2-3* dle promile, s tříhlasým simultánním dabingem do sálu (možná zatím nejlepším v historii Otrláka) jinde. Holzmann naprostá smrt.
Šílený bůh (2021)
Nejlepší animovaný film všech dob, nejlepší animovaný film všech dob, nejlepší animovaný film všech dob... cca do prvních hraných pasáží. Pak už "jen" jeden z nejlepších animovaných filmů všech dob. P. S. Hudba.