Poslední recenze (72)
Dunkerk (2017)
Letecké naháňačky: 5 Poloprádzne odplávajúce vojenské lode: 1 Suché/slušné anglické čakanie v rade a zmysel pre povinnosť: 3
Jason Bourne (2016)
Uplne zbytocny dalsi diel, miestami az komicky.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Konečne "Bond", ktorý je lepší a zábavnejší ako posledných pár Bondov dohromady. "Šialenosť" v kostole v spojení s Lynyrd Skynyrds bola tak intenzívna, že som mal chuť postaviť sa a zatlieskať.