Recenze (577)
Addamsova rodina 2 (1993)
A jsou ty sušenky z opravdových skautek?
Tábor 14 (2012)
Nesmírně skličující výpověď mladíka z planety jménem Severní Korea.
Pokoj 1408 (2007)
Tak do 3/4 naprosto špičkový horor.
Metallica: Through the Never (2013)
Výtečné propojení záznamu skvělého live koncertu Metallicy a napínavého, až hororově laděného akčního dobrodružství skejťáka Danea DeHaana.
Počasí jako malované (2012)
Příjemné, nijak extra vzrušivé ani emotivně pojaté dobové melodrama. 30. léta 20. století, anglické panství a těžké rozhodování jedné zmatené nevěsty.
Drákula (2013) (seriál)
Nejdřív mě naštvalo, že vizuální vychytávky jsou ve velké míře okopírované z Coppolovy verze z 90. Ale budiž, to by se dalo brát jako pocta "klasice". Kromě charismatické Míny a snažícího se Rhys Meyerse v roli poněkud mdlého úpířího hraběte, musím bohužel konstatovat, že je to nuda.
96 hodin (2008)
Liame, Liame, Liame! Tebe bych chtěla - ale spíš teda ne za tatínka.
Doma je doma (2007)
Mám ráda dánské komedie, ten lehce perverzní smysl pro humor, tu řeč, ty mlékárny. Tahle byla dobrá.
Bůh masakru (2011)
"Paní Zacharyová, váš syn je maniak." Zdvořilá konverzace čtyř slušných lidí jde v Polanského stylu až na dřeň. Jako psychologická mikrosonda je film velice zábavný a všichni zúčastnění vystřihli skvělá čísla (Jodie F. opravdu předvádí neurotickou matku from hell). PS: Také vám chvílemi přišlo, jako by tu R.P. dokonale parodoval některou Allenovu konverzačku?
La Vida Loca (2008)
Tahle exkurze do San Salvadoru vám pořádně naruší osobní zónu. Gangy, všudypřítomné násilí, bezvýchodnost.