Recenze (577)
Řím (2005) (seriál)
Skvost, který konečně, poprvé v historii audiovizuálních médií, nechává své diváky nahlédnout, jak mohl skutečně vypadat život ve starověkém Římě - ve vší té cizí kráse, poněkud "jiné" etice, vrstevnatosti, krvelačné hrůze jeho božstev, barevnosti i ubohosti. Bez zbytečných klišé... no... a bez křesťanů.
Les 7 Jours du talion (2010)
Temnotemný příběh, který jde na dřeň. Přinutí vás bez vytáček se zamyslet nad tím, jaký má pro vás osobně smysl pomsta. A také nad tím, zda v určitých situacích vůbec existuje útěcha, která by nebyla falešná - a zda je nebo není zbabělé věřit v pozemskou spravedlnost...
Expresní zásilka (2012)
Výborná letně nekomplikovaná akční jednohubka. New York, zamilovaný messenger, tajemná zásilka, čínská mafie, málo času a snaha pomoci. Joe je tu skvělej, jako vždy, i když víceméně jen jezdí, provokuje a lítá vzduchem. A navíc ten boží záporák, zlej polda Michael Shannon, co po něm jde! Až oschnou cesty, vytáhnu kolo, helmu a vyrazím premium rush srazit pár značek do Podolí... PS: DISTRIBUTORE, zrovna tenhle film jste z nabídky českých kin vážně stahovat neměl!
Králové ro(c)ku (2006)
Rozhodně nečekaný rokec! Trsátko osudu... mě snad omejou ;).
Království (1994) (seriál)
Může být něco divnějšího než divné Earlovy, trpajzlíkovy a Cooperovy tanečky kolem různobarevných vigvamů v Twin Peaks? NO ANO! Smrtící humor ošklivého švédského lékaře Stiga, který přežívá v divném prostředí dánské nemocnice, ve které regulérně straší! Je to vážně hororový seriál. Nejhororovější, co znám. A taky nejdivnější. Lars von a jeho temné vtípky v tom nejlepším... PS: Zamilovala jsem si ten drnčivý přízvuk a začala se učit dánsky.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Tu a tam na ně s chutí kouknu, na hošany pěkný, jak likvidujou nadpřirozenou pakáž, co zbyla po Krotitelích duchů. Ale občas mě tak nějak séřou. Jsou to vlastně burani...
Cestující v dešti (1970)
Dokonale to vystihla vesper001.
Pravdivá romance (1993)
"Lžička musí v kafi stát.".
Fontána (2006)
Předžvýkaný rychlokurz tajemství života a smrti pro pre-intermediate. Celá ta dojemná story i způsob jejího podání mě stále více štvaly. Má pachuť čehosi povrchního, jako by scénář vykalkulovali při brainstormingu nad Moodyho "Životě před životem", bez vášně a bez skutečné zkušenosti s bolestí. Všechny body čistě za vizuální zpracování a lyriku.
Postřižiny (1980)
Nostalgii a něhu vyvolávající oslava všeho hezkého, co v nás evokují mírové časy a poklid venkova. Jeden z nejrozkošnějších český filmů.