Recenze (109)
Ďáblův dvojník (2011)
zvedá se mi z toho žaludek, jsou to nepochopitelný prasata...asi všude na světě.. :(
Hon na čarodějnice (2011)
předvídatelná slabost vtip na nesprávném místě....suhlasím s názory, že pro nás, co jsme to chtěli skutečně dokoukat až do konce, by byl pád mostu /mimochodem neskutečně napínavá scéna, kdy každou chvíli z každého záběru vypadá most úplně jinak a není to dáno fyzickou silou kočáru...:-)/ vysvobozením a hlavní čarodějnice mohla ulétnout do titulků, čímž by bylo zaděláno i na dvojku tohoto béčka.... pro ty chytřejší nemusím psát, jak moc se těším, že ne?....
Kovbojové a vetřelci (2011)
...už jsem čekal jen na Pikachu.....:-)
Ostrov svaté Heleny (2011)
od neherce bych toho moc nečekal, ale i to málo dokázal zkazit Šimůnek v utápějícím se nic...
Paranormal Activity 3 (2011)
kup 3 kamery, jeden větrák, doprostřed místnosti postav tlustý sloup, za který se schová armáda vojáků, zhasínej a nezapomeň splést NIGHTy ! Neskutečná hloupost a co mě doráží, že je tažená přes strach dětí... Pan režisér je imbecil...
Seconds Apart (2011)
Dvojčata s telekinetickou schopností jsou mi ještě méně sympatyčtější a věrohodnější než zmutovaný aligátor... Po 23 minutách jsem to chtěl vypnout, ale zvědavost, zda policajt se žvýkačkou to vyřeší, zvítězila...
Kudykam (2010) (divadelní záznam)
není to ne jedno podívání, není to na jeden poslech... ostatně u obou pánů to tak je vždy...
Lovec trolů (2010)
...aneb Jak pejsek s kočičkou z nás dělali tro/T/ly....:)) I pan B.Zeman by to natočil o 500% lépe...
Občanský průkaz (2010)
to točil někdo, kdo má modrou knížku a o socialismu ví úplný..... Takový Kameňák posbíraný posloucháním bezdomovců z Holešovic...
Odsun (2010)
neskutečná válečná síla....vlastně ani ne válečná...lidská na jedné straně a zrůdná na druhé...