Recenze (873)
Quills - Perem markýze de Sade (2000)
Tak nakonec na 5* ♥♥♥
Requiem za sen (2000)
Jako velká síla, tento film! Nešlo nedat 5*.
Rudá planeta (2000)
Musím si ještě pořádně připomenout a vidět celý... hodnoceno zatím spíše podle toho mála co jsem viděl.
Trosečník (2000)
Nejlepší film o Trosečníkovi.
Vesmírní kovbojové (2000)
Je šance že bych ještě vytáhl.
X-Men (2000)
Nejlepší ze starých dílů.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Bože...oproti jedničce taková katastrofa...snad jen nahá "zrzka" za něco stojí..jinak prostě nic :DD možná by to chtělo jen líp zpracovat no...
Astronautova žena (1999)
Pořádně ještě kouknu na tenhle film...ale tak jako jde, není špatný..
Hurikán v ringu (1999)
Boží Životopis.
Johanka z Arku (1999)
Ta hudba dokonalá...kolikrát do dává úžasné a silné chvile...A ten zvláštní.... Nejlepší Johanka, jednoznačně....jiná už není potřeba..