Recenze (119)
Hory mají oči 2 (2007)
Velmi slabé pokračování až s idiotskými postavami...
Norbit (2007)
Správně střelená blbost u které jsem se od srdce opravdu zasmál :)
Válečný kůň (2011)
Sentimentální kýč na pozadí velikého rozpočtu výpravy....
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Z nostalgie dávám o jednu hvězdičku navíc :)
Machete (2010)
Spousta krve, mrtvých, ozbrojených sexy Mexičanek, hlas startkaře, bunge na střevech a probodnutí těžítkem ve tvaru pyramidy. Rodriguezův nadsázkový mačo akční úlet....
Mamas & Papas (2010)
Film má vcelku dobrej nápad, ale některý momenty nejsou dotáhnutý do konce. Osobně se mi však film líbil o něco více než Tajnosti od stejné režisérky
Zrození Planety opic (2011)
Jednoznačné zklamání, sice je hezký že veškerá animace proběhla v počítači, ale kde je nějaká myšlenka, nějaký příběh??? A podle hodnocení si myslím, že by se film měl přejmenovat na Zrození planety ovcí....
Ženy sobě (2011)
Když jsem si před shlídnutím filmu prohlížel statistiku hodnocení, říkal sem si ok, bude to nic moc, ale aspon se u toho trošku zasměju a odpočnu. Po shlídnutí se ptám, proč to má tak vysoké hodnocení??? Nebo ste už také zažili defekaci ve svatebních šatech???? Trapnej film s trapným humorem horší jak Sámer a Martha Issovi.
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Když už musel být i Trávníček při moderování pořadu neustále pod vlivem, tak to zřejme svědčí o všem...
12 kol (2009)
V 90. letech by šlo o dobrej akčnák, bohužel film byl natočet v roce 2009 a vykradl vše co mohl. S tím souvisí i jeho předvídatelnost a přehnaná akčnost, která místo toho aby diváka bavila a umocňovala napětí, má naprosto opačnej efekt. Ale těm, kteří mají v těle plno estrogenu a uznávaj laciný mačo pozy se bude film líbit...