Recenze (275)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Dokonalost, tady nemám co vytknout...
Kravaťáci (2011) (seriál)
1 série za mnou a nic mi to nedalo, neřeklo, nebylo se na co těšit, hrůza.
Grimsby (2016)
Saša je opravdu dobrý komediant, mezi komedianty patří mezi moje oblíbence, opravdu skvělí výkon opět. Nejen hlášky ale i totálně vymleté nápady a konání herců bylo kurevsky vtipné. Konečně komedie, kde jsem si nudou nemusel okusovat nehty na rukou a nohou, ale smích až k posrání.
Chuck (2007) (seriál)
Dokonalost, akce, emoce, dobrá hudba, super obsazení. Na to že tam byli úkoly a akce v každém dílu, tak to nebylo ani tak stereotypní.
Bohové Egypta (2016)
Příběh takový jednoduchý, efekty a prostředí velmi povedené. Taková slušná jednorázovka.
Superhypochondr (2014)
Příběh velmi dobrý, jen to nebylo moc vtipný.
Policajt ze školky 2 (2016)
Jen dvě slova, proč a proč?
Les sebevrahů (2013) (TV film)
Tak tady se zase ukazálo, že na hodnocení se pokaždé dát nedá, 2016 byla o dost větší sračka a přitom hodnocení lepší, no co. Každopádně kdyby tu nebylo několik vzdechlích efektů osmibytového stylu, tak bych napálil i možná o hvězdu navíc, slušná amatérská podivaná i když žádný náznak strachu nebyl, což je škoda a proto taky o hvězdu méně, zvuky a efekty humus, ale vcelku zábavné.
Útěk z MS-1 (2012)
Celkem svižné a plynulé akčí scifíčko, žádná nuda, herci dobrý, prostředí precizní, celkem pár dobrých vtípků.
500 dní se Summer (2009)
Tak jsem si po delší době udělal romantický večer, ale rozhodně jsem se nerozbrečel, což znamená, že zase taková pecka to není. Obsazení slušný, zajímavě zpracované, ale bez emocí a když už romanci, tak se vším všudy.