Recenze (152)
Hustej nářez (2009) (pořad)
A to, že to lidi můžou vidět prakticky kde chcou vás jaksi nenapadlo co? T ojsou teda "moderátoři": pižlozubej debil, albínskej idiot, bordelmáma a tlusťoch, co se vemu směje.
Casino Royale (2006)
Nejlepší Bond. Daniel Craig, i když se vyhýbá Bondovským tradicím, je prostě dokonalý Bond...
18 je jen začátek (2012) (pořad)
Jééééé, i nejhorším "filmům" se dostalo oslav
TOP STAR (2010) (pořad)
1 hvězdu za reportáž Huga a Ženy v černém
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
Hlášky Jamese Maye jsou prostě nejlepší. A Jeremmyho názory taktéž. A o vtipech na zuby Richarda Hammonda ani nemluvě. Prostě nejlepší pořad o autech. Autosalon nebo TG USA, Fifthgear=PÍČOVINY
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
"What do you fear the most is fear itself. The very first time I saw you Harry, I recognized you immediately. Not by your scar, by your eyes. They're your mother's. Lily's. Yes, I knew her. You mother was there for me at a time when no one else was. Not only was she a singularly gifted witch, she was also an uncommonly kind woman. She had a way of seeing the beauty in others, even, and perhaps most especially, when that person couldn't see it in themselves. Your father, James, however, had a certain, shall we say, talent for trouble. A talent, rumor has it, he passed onto you."
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Pane bože, to je ale sračka. Ještě jsou tak drzí a říkaj tomu film.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Jak se tam ty lidi začnou kritizovat, pobaví mě to.
Perný den (1964)
Ano, jsem obrovský fanda Beatles takže nemůžu hodnotit jinak. Ten jejich humor je nej. Lennon fakt září.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Pro mě nejlepší film celé série. Má to výbornou kombinaci jak akce tak i vtipu.