Recenze (1 320)
Majk Spirit - dobYjeme svet (2015) (hudební videoklip)
Tenhle klip se mi úplně nelíbí, ale tu písničku jsem v době vydání celkem hodně poslouchal.
Kontrafakt: Keď jazdíme my (2014) (hudební videoklip)
Celkem inovativní klip plný berev a efektů který se mi líbí.
Ego feat. Robert Burian: Žijeme len raz (2012) (hudební videoklip)
Skvělý letní hit ani nevím kolikrát jsem ho slyšel a ještě uslyším.
Ben Cristovao feat. Ego: Molly (2014) (hudební videoklip)
Benův nejůspěšnější klip.V té době jsem si tuhle věc strašně jel jen po několikaterém poslechnutí přestává bavit, ale klip je báječně odvedený navíc na české poměry.
V jednom ohni (2008)
Ze začátku jsem si říkal: Koho zajímá film o nefunkčím vztahu? Ale nakonec mě to oslovilo a bylo to zajímavé a ani mě moc nevadila křestanská vložka, která nejspíš ostatním vadila. ( 28.3.16/MAC )
Marvinův pokoj (1996)
Ne že by to bylo špatné, ale já takové typy filmů vůbec nemusím. Hraní na city a tak to mě nezajímá. ( 26.3.16/MAC )
Tankový prapor (1991)
Na to že je to český film tak to tak špatné není. Člověk se zasměje zabaví a zapomene. ( 24.3.16/MAC )
Bod zlomu (2015)
To se vážně tolika lidem nelíbilo nebo to jenom mě stačí málo ke štěstí? Jako celek to možná tak dobré, ale mě prostě ty akční scény bavily a nemohl jsem od nich odpoutat oči. Jen škoda že tento film neměl lepší herecké obsazení. ( 22.3.16/MAC )
Kobry a užovky (2015)
Příjde mi to jako typický český film. Není to vůbec špatné a není to zase něják dobré, ale na kdyby to byl český standart vůbec bych se neurazil. ( 20.3.16/MAC )
Kung Fu Panda 3 (2016)
Nemyslím že nutně musela mít Kung Fu Panda pokračování. Není to sice žádné vaření z vody, ale příběh který tento film táhne je trochu méně promyšlený než by měl. Nicméně pokud jste fanoušky jako já stojí to za zkouknutí. ( 20.3.16/Cinema City/Sčítání lidu:36 )