Recenze (374)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Velmi slušně obsazený, nablýskaný snímek, který je však místy až moc prostoduchý. Co mě štvalo hned ze začátku byly efekty ala Sherlock Holmes, to se do takových filmů jako je Gangster Squad/Sherlock absolutně nehodí. A potom místy až amatérská kamera, nevím jestli to byl záměr, každopádně to postrádalo jakýkoliv význam či požadovaný účinek. Což mě zaráží o to více, když měl kameru na starosti držitel Oscara. Nechápu jaký to mělo vyvolat efekt, u mě to vyvolalo pouze nemístný pocit. Co mě potěšilo bylo, že se nehrálo pouze na vážnou notu, ale došlo i na parádní fóry. Celkově GS ničím nevyniká, dalo se z toho vytřískat víc, o dost víc.
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman je jedním slovem famózní, nepřehrává, sežral jsem mu jeho autismus i s navijákem, opravdu důkladná příprava na roli a zasloužený Oscar. Skvělý scénář a velmi dobrý Tom Cruise. Těžko říct něco víc o tomto snímku, jelikož vše už bylo řečeno. Právem v první dvacítce, já si ho stavím, ale ještě o trochu výš.
Voda pro slony (2011)
Příjemná romantika s Robertem a Reese, ale hlavně opět výtečným Christophem Waltzem, který si mě začíná získávat stále více a více. Kostýmy, výprava, hudba, kamera... to vše bohužel předčí scénář.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Famózní Renee Zellweger a já bych řekl, že to její životní role. Každý si jí bude pamatovat jako Bridget. A ona je Bridget. Velmi dobré obsazení a milostný trojuhelník spolu s (ne)tradičními ženskými potížemi a jejich mnohdy opravdu nečekaným vyústěním nám servírují jednu ze skvělých komedií. Britové a humor, to prostě jde k sobě.
Blafuj jako Beckham (2002)
Troufám si tvrdit, že kdyby film neměl v názvu jméno Beckham, tak by ho vidělo o polovinu méně lidí. I já se Davidovo jménem nechal zvábit. Nakonec jsem viděl naivní holčičí komedii s Keirou Knigthley.
Kameňák 2 (2004)
Nerozumím tomu, že velmi dobří, mnohdy výborní divadelní herci, byli schopni se upsat něčemu takovému...
Kameňák (2003)
Poskládat pár dobrých, hrstku průměrných a mnoho trapných vtipů dohromady vám neudělá celý film, ať se o to Troška pokouší jak chce. A o hereckých "výkonech" snad radno pomlčet :)
Kameňák 3 (2005)
K Troškovi ztrácím jakýkoliv zbytek respektu, ať už byl jak malý chtěl. Už k tak hroznému panoptiku do toho byl schopen nacpat cikány. Mučení diváka zárukou.
Pánská jízda (2004)
Tak, že se k tomuhle upíše Dejdar, Vetchý, ale hlavně Abrhám, to jsem opravdu nečekal. Takovou kravinu jsem dlouho neviděl.
Dům voskových figurín (2005)
Rovnou z kraje říkám, že horory rád nemám. Tento snímek jsem shlédl vlastně celkem náhodou, ale hlavně proto, že tam hrála Elisha Cuthbert. Jinak jako všechny béčkové až céčkové horory nemá ani tento co nového nabídnout. Teenageři a vysokoškoláci musí být opravdu hrozně hloupí, protože skoro jen oni jsou hvězdami v hororech. Co mě potěšilo, bylo jak zatočili s protivnou Paris Hilton. Ta byla na ránu už od první scény, ve které se objevila.