Recenze (365)
Terapie láskou (2012)
Z letošních Oscarových kandidátů zatím to nejlepší co jsem viděl. Těsně před Djangem.
Bitevní loď (2012)
už dlouho sem si tak krásně nevypláchl mozek jako u Bitevní lodě
Když Harry potkal Sally (1989)
Nejlepší romantická komedie to asi není, ale takhle příjemný pocit a široký úsměv na tváři, jsem už dlouho neměl. Naprostá paráda a jasných pět hvězdiček
Los ojos de Julia (2010)
Hodně intenzivní záležitost, která vám nedává moc času vydechnout
Dlouhá cesta (2002)
Uf, všeho moc škodí i té přeslazenosti . Normálně tyhle filmy mám rád ale tenhle mi vyloženě nesedl. Podobně laděný Keith je o dvě třídy lepší
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Letos suveréně nejlepší romantická komedie. Vtipná, zábavná a naprosto parádně zahrána. Emma jako vždy okouzlující a Ryan je letos Pán
Půlnoc v Paříži (2011)
Woody znovu boduje. Nádherný příběh v nádherné Paříži.
Studio 60 (2006) (seriál)
Stejně nepochopitelné jako u Firefly. jeden z nejlepších seriálů ukončen po ani ne první sezoně.
Záměna (2010)
Strašně nudný až mě to překvapilo, jelikož mám filmy s Jennifer i Jasonem rád. Ale tohle bylo prostě k uzoufání nudné
Hra s nevěrou (2005)
Ničím výjimeční thriller, který neurazí ale ani nenadchne