Recenze (103)
Babovřesky (2013)
Kameňák 1 sa ešte dal, ostané časti, sa nasilu tiež ešte ako tak dali, ale toto sa už proste nedá!
Kick-Ass (2010)
Som fanúšik komiksových superhrdinov. Ale toto ma dostalo úplne najviac! Nie sú tu superschopnosti, je to viac približené k realite a to sa mi na tom tak páči. Ďalej je tam skvelá akcia, humor, soundtrack, perfektný dej, dokonalý film, niet mu čo vytknúť, dávam 100% jednoznačne bez váhania
Zrození Planety opic (2011)
Dokonalo spracované, aj keď Planétu opíc nejak zvlášť nemusím, ale toto ma dostalo, už sa nemôžem dočkať dvojky!
Soumrak mrtvých (2004)
Najlepšia hororová komédia všetkých čias!
Sherlock (2010) (seriál)
Neprišiel som tomu na chuť, nuda. A to mám veľmi rád krimi, vyšetrovačky a pod. Ale skôr mám rád niečo na spôsob Mlčanie Jahniat a Sedem. Dve hviezdy aspoň za humor
Hanna (2011)
Páčilo sa mi to, ale mohlo tam byť oveľa viac akcie
Původní (2013) (seriál)
Upírske denníky je pre teenagerov, hlavne o láske a podobných sračkách ako Twilight. Zatiaľ čo spin off The Originals je pre dospelých, je tam 1000x lepší a zaujmavejší dej a je to opak Twilightu.
Carrie (2013)
Prišlo mi to rovnaké ako originál, dokonca aj trošku lepšie. Carrie mi bolo celý film lúto a najviac som si užil jak sa potom všetkým pomstila na plese, hlavne tým hajzlom v tom aute ktorý za všetko mohli. Herečka bola ale na Carrie moc pekná a sexy, tá v origináli sa na Carrie hodila viac. Hodnotenie sa mi zdá ale príliš nízke
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. séria - 90%, 2. séria 100%, 3. séria - 70%
Merlin (2008) (seriál)
Herci nie moc sympatický, ale dalo by sa na nich ešte zvyknúť. Na čo si ale zvyknúť absolútne nemôžem je NUDA. Nemá to žiadnu šťavu, ked skončí diel, netreba hneď vidieť ďalší. Nezaujalo ma to skrátka. Čakal som viac