Recenze (222)
Black Books (2000) (seriál)
Britům černý humor prostě sedí :)))
Xena (1995) (seriál)
Vždycky jsem jí záviděl ten kruhovej bumerang. Mrštila s ním, usekla 3 hlavy padouchům a bez krve se jí vrátil zpět do ruky. :DD
Tak jde čas (1965) (seriál)
12 246x30-60 min ......... tvl
Doktor z hor (1992) (seriál)
Souhlas s Civalem
Country estráda (2001) (pořad)
A vo vo votom to je :)
Mechanik (2004)
Životní role Christiana Balea. Je zde vyhublý na kost (kvůli této roli musel shodit 30 kilogramů), aby se lépe vcítil do psychopatické "smažky", kterou dokonale ztvárnil. Dost ponurý a depresivní snímek od španělských tvůrců s krásně melancholicky laděnou hudbou. Zkrátka psychologický thriler se vší všudy. Škoda jen, že pointu divák odhalí až příliš brzy.
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
Za ty jablka :DDD
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Tohle je prostě kultovní film. Na to, že je to 40 let starý, tak to má náboj a přemíru napětí. Na tu dobu to musel být opravdu nářez, dneska už to tolik povyku nesklidí. Sice dávám přednost remaku z roku 2003, ale jeho by nebylo bez tohoto skvělého filmu.
V zajetí démonů (2013)
První půlka filmu působivá, samé mrazivé scény - tak to má být!! Druhá půlka šla do kytek. Navíc vůbec netuším, kde sebrali tu ilustrační fotku, když tenhle záběr tam nebyl. A závěrečný HAPPY END byl pro mě trapnou třešničkou na už tak zpackaném dortu. Jak já nemám rád horory, které skončí šťastně.
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Bezkonkurenčně nejlepší zpravodajství.