Recenze (1 879)
Rachot ve městě Big Kill (2018)
Nebol to vyslovene špatný film, ale za mesiac si ani nespomeniem.
Přes prsty (2019)
slabé 3*
Joker (2019)
109. najlepší film? To je výsmech celej kinematografie. Slabé 3*.
Tlouštík z Beverly Hills (1997)
Trochu hlúpe, trochu vtipné a slabé 3*.
Pouta války (2004)
Až priveľa náhod, aby to pôsobilo dôveryhodne. Lepšie 3*
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Ja fakt nechápem, že za čo si toto zaslúži 83%? Humor nič, nesympatickí herci, otrasná hudba a nazvučenie, ujačaná kača a nereálne akčné scénky. Ešte by som ako tak pochopil 65%, že u niektorých zavládla nostalgia a že kedysi to bolo celkom dobré.
Uteč (2017)
Film bol dobrý v tom, že som nevedel o čo presne vo filme ide a postupne sa to vyvíjalo. Takéto filmy som mal najmä rád asi 6. až 10. rokov dozadu. Teraz to už neberiem tak extra, ale aj tak celkom dobre.
Alenka v říši divů (2010)
Toto len potvrdilo ako nemusím fantasy. Málokedy to prijmem kladne a pokiaľ je celý film vyložene fantasy, tak sotva. To sú skôr výnimky.
Král (2019)
Film hodný 3*. Ani viac, ani menej. Žiadne nadpriemerné emócie, zápletka, ale dobré kostýmy a bitky.
Dokonalý šéf (2015)
Ide už o niekoľký film s touto tématikou a stále ma to dokáže zaujať. Proste kuchyňa a kulinárske umenie ma baví. Jedlo je jedlo! 3*