Recenze (300)
Pavučina hrůzy (2007) (TV film)
Toto je opravdu spíše úsměvné, ač vás to po pár minutách začne spíše srá*!
Darované srdce (2002) (seriál)
Daroval by tvůrcům někdo mozek ???? I přítelkyni se to nelíbilo!!
What Perez Sez (2007) (pořad)
Hvězdu za děvčata.
Nájemní vrazi (1995)
Super akce! ,,Střelec bere pěšce". PROSTĚ BOMBA!
Soudce Dredd (1995)
Další film se Stallonem, který má podle mě dosti nízké hodnocení. Není to žádná extra Sci-Fi pecka, ale já to mám rád, protože JÁ JSEM ZÁKON!!!!!!!!!!!!!!
Specialista (1994)
Chtěl jsem dát pouze 3,5* maximálně 4*, ale jak tu vidím to nízké hodnocení...to si SPECIALISTA nezaslouží!
Cliffhanger (1993)
Trpím závratí, ale tohle si vždy rád pustím - a točí se mi hlava - akční nářez na horách.
Demolition Man (1993)
Film který jsem zaručeně shlédl nejvícekrát ze všech! Prostě super!
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Nic extra...snadno se na to zapomene.
Kriminál (1989)
To byl teda kriminál na kterej se nezapomíná!