Recenze (300)
Kill Bean (2009)
Opravdová nuda. Ani trochu jsem se nebavil.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Moc pěkný
Zataženo, občas trakaře (2009)
Příjemná podívaná.
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Ty krávo to byl úlet:-) Ale vtipně drsnej úlet!!! Jen tak dál...perte to sem ve velkým!!!
Expendables: Postradatelní (2010)
Akční nářez! Skvělá zábava! Lundgren se mi moc líbil:-). Stalloneho dobíjení je též pastva pro oči, vlastně jako celý film!
2001: Vesmírná prda (2000)
Dobrá parodie, která mě pobavila! Ze 3* na 5* ! Proč? Protože Leslie už není mezi námi:-(
Pan Magor (1997)
Nebylo to tak dobré jako jiné Leslieho filmy, ale od té doby co už není mezi námi dám všem jeho filmům 5*! Vždyť to byl skvělí komik, no a co že se mu nějaké role nepovedli jako třeba tento snímek. Znám však mnohem větší hovadiny, které tu mají více procent! LESLIE NIELSEN 4 EVER!!!!!!!
Utopenec na útěku (1998)
Skvělá zábava! Leslie Nieslen for ever!
Běžící muž (1987)
Tento film zbožňuji! Arnieho ve Sci-Fi mám rád!
Pavučina snů (2003)
Freeman v roli záporáka:-) Moc pěknej červík a jeho mimozemský pán:-) 4 kamarádi se zajímavími schopnostmi:-) Atmosféra také dobře pochmurná...