Recenze (219)
Le Mans '66 (2019)
Řemeslně snad nejlepší film loňského roku, ale popravdě, ve mně toho moc nezanechal...
Vdovy (2018)
Celkem uvěřitelné, dobře vybrané role, herečky se snaží a mě ten americký děj tak nějak nevadí...
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Sám jsem magor, takže mám rád ostatní magory a miluji holky na krátko...B-)
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Chválím snahu o realističnost a sympatické postavy, ale ten film proběhl a vlastně nic...
Sebevražedný oddíl (2016)
Já mám rád tyhle patetické týmovky plné magorů a debilů co zachraňují svět. Jenom škoda, že děj byl jaksi... Nebyl...:-)
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
I jako kulisa k vaření nic moc...
Rambo: Poslední krev (2019)
Prostě stará škola...B-)
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Herci se snažili a asi i bavili. Ale děr tam bylo víc než v d'Estem v Sarajevu. Ale cením snahu natočit něco jiného než další prcací komedii o těžkostech lásky...
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Na jednu dobrou scénu připadala jedna špatné scéna... No upachtili to tak, že z toho není člověk aspoň úplně nasranej, i když je to takové Pyrrhovo vítězství...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Tak tohle byla geniální reklama na to, jak správně recyklovat!!! Škoda, že už dlouho třídím sám...