Recenze (99)
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Pěkný seriál k odpočinku, k žehlení či uklízení... pobaví a neurazí. Moc se mi líbí ta lehkost s jakou vše Reba řeší... a její přátelství s manželkou svého exmanžela... to vždy pobaví :-D
Cesta ven (2014)
O filmu jsem se dozvěděla až na předávání cen Český lev, dřív jsem o něm neslyšela. Film nebyl špatný, ale zase ne nějak úžasný... takový střed. Určitě stojí za shlédnutí... příběh vyprávět nebudu a hodnotit také ne, ať si to raději zhodnotí každý sám :-)
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Seriál, který jsem ještě neviděla. Holka z velkoměsta přijde do malinkatého městečka, kde se musí naučit žít... :-) hodně vtipný seriál, i občas vážný... pobaví. Pro mě fakt 4 hvězdy... :-) Doplnění komentáře: po shlédnutí posledního dílu musím svůj komentář poopravit, ten díl byl více než hrozný... strašný, nevím, co tím scénáristé chtěli říct, ale zkazili tím úplně celý seriál... pro mě 3 hvězdy pro celý seriál a 1 za poslední díl...
Pohádkář (2014)
Ve filmu jsem se občas ztrácela, co je retrospektiva a co je už zase současnost... Konec jsem opravdu bohužel moc nepochopila... Asi to je o tom, že si ten konec musí divák sám doplnit ;-)
Vše o mé matce (1999)
Velice zvláštní film... nevím, co si ale o filmu mám myslet a co si z něj vzít... nedá se vyprávět, musí se vidět...
Špatná výchova (2004)
Film jsem si stáhla, jelikož měl 76%, což považuji za dost :-) I obsah zde na stránkách mě velice zaujal, ale bohužel film ani trochu... Je to asi pro silnější povahy, prakticky moc nevím, co tím básník chtěl říct...
Jak přežít svého muže (2023)
Vlastně jsem nepochopila o čem měl film být. Vůbec nic se tam nedělo, žádný vtip, žádný příběh prakticky. Jana Bernášková mi nějak neseděla, ve Vypravej celkem ok, ale na hlavní roli nic moc... dvě hvězd pouze za krásnou Prahu.
Forst (2024) (seriál)
Dávám dvě hvězdičky, už v půlce jsem se začala ztrácet. Takový mišmaš prostě... zase detektiv, který není úplně normální a je nejlepší na světě, pořád dokola to samé. Zde působily hory až odpudivě.
Berlín (2023) (seriál)
Nechápu ta hodnocení s 5 hvězdičkami. Možná nostalgie z La casy de papel... já dávám 2 hvězdičky. Seriál mě neskutečně nudil, místy jsem i přetáčela, protože mě vůbec nezajímaly životy těch všech lidí. Za mě palec dolů...
Betlémské světlo (2022)
Tak tento film se opravdu nepovedl. Ukázky vypadaly moc pěkně, ale celý film byl o ničem... prostě ne všechno se povede...