Recenze (23)
Silent Hill (2006)
Na to , že nemám horory se mi Silent Hill moc líbil. Výborná atmosféra a vizuální stránka včetně Laurie Holden, která jako policistka vypadá skvěle. K orientaci v ději není třeba znát původní hru. Celý film je velká ženská šou a mužské postavy jsou tak nějak navíc. Pokud by celá dějová část s manželem chyběla nic by se vlastně nestalo.
Zrada a pomsta (1986)
Jeden z prvních kung-fu filmů, který jsem viděl v české televizi.Výborné souboje na jednoduchém ději. No prostě klasika.
Kat (2004)
Další promarněná šance. Dobrý komiks se dočkal nepovedeného filmového zpracování. Závěreční akční scéna ušla , ale nezachrání to celý film.
Mr. máma (1983)
Komedie o tom , co se stane když si manželé prohodí role. Žena jde do práce a muž se musí starat o domácnost a 3 děti.
Velké putování Bolka a Lolka (1977)
Bolek a Lolek na cestě kolem světa. Můj nejoblíbenější příběh této kreslené dvojice.
Poslední jednorožec (1982)
Skvělá kreslená pohádka podle stejnojmené knižní předlohy. Když jsem ji viděl znovu , po letech , pořád se mi líbila. Je to něco na co se může podívat každý.
Odysea 5 (2002) (seriál)
Zajímavý seriál v němž jen skupina astronautů v přežije úplnou zkázu Země. Záhadná bytost je vrátí v čase o 5 let a oni se snaží zabránit neznámé katostrofě , která má zničit Zemi.
Stvoření světa (1957)
Nádherný animovaný film o biblickém stvoření světa je navíc vyborně namluven Janem Werichem.
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Na tomhle filmu je jasně vidět , že vznikl podle počítačové hry. Nemá žádný děj a je to jen serie bitek , které bohužel za moc nestojí.
Živý terč (1993)
V režii J. Woo vznikl Van Dammův nejlepší film. Provedení akčních scen je výborné. J. Woo se nijak nekrotil a film má blizko k jeho honkongské tvorbě.