Poslední recenze (8)
Jdi za svým srdcem (2000)
Tak poprvé jsem si řekla: ,,to je ale píčovina"....podruhé jsem si řekla: ,,chci Forneyho!!!!"....a myslím si, že potřetí se mi to bude líbit ještě víc!!! ;D........Je to prostě sladký!..Možná až moc, ale bude se mi po tom krásně usínat ;)
Pomáda (1978)
Pomáda je prostě sladká ;D Ovšem Olivia Newton-John je strašná herečka a k tomu je ještě hrozně ošklivá, to ale moc nevadí, protože John Travolta vše vynahrazuje. Atmosféra filmu je úchvatná...radost, štěstí, nostalgie.....je to trošku kýč, ale je to silný zážitek ;)
Odcházení (2011)
Horší film už jsem opravdu moc dlouho neviděla! Není tam děj ani atmosféra, kostýmy jsou naprosto nevkusné. Celý film je přeplácaný a přeefektovaný. Tváří se to přeinteligentněle, ale je to trapný pokus. V první půlce filmu jsem pořád trpělivě čekala, co se začne dít...a v druhé půlce jsem váhala, nemámli z kina odejít. Jediné, co mě mile překvapilo byl nenucený půvab Dagmar Havlové! :)