Recenze (1 017)
Všechny příští Černobyly (2011) (TV film)
Samé kecy a o ničem. Co je tohle za dokumentární film ? Ztráta času pro díváka, a zbytečně vynaložené finance ze strany autora. Snaha tohoto dokumentu poškodit český přístup k jaderné energii, jsem opravdu nepochopil !
Nic víc než sex (2005)
Pěkné maďarský holky a ta balkonová scéna mě fakt pobavila.
Audrey Hepburnová - křehká lady (1996) (TV film)
Příjemně zpracovaný film, jehož hlavní postavou je snad nejvíce okouzlující herečka, která se upřímně věnovala těm, kteří potřebovali pomoc.
Afghánistán bez obalu (2011) (TV film)
Super vidět naše okupanty, krátká stopáž vypovídá o zbytečnosti tohoto filmu ...
Detektor (2008) (pořad)
Taky nechápu to hodnocení, pořad se zabývá zajímavými tématy.Na neověřené informace je divák upozorněn, takže to není žádný brainwasching.
Zrůda (2003)
Zajímavá proměna Charlize Theron v tu zrůdu, podle mě se opravdu povedla a vypadá jako dotyčná !
Útěk ze Severní Koreje (2008)
Ve filmu je zobrazena jen jedna strana mince, a místy mi to přišlo až moc proti severokorejské. Nejdřív měli kritizovat svůj režim a pak režim, který vládne v KLDR.
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Expedice do Afriky je daleko lépe zpracovaná a navíc komentátor Táborský ??? No nic moc
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Dokumenty jako tyto, snadno v každém z nás probudí touhu po dobrodružství. Dobrodruzi jsou nejlepšími herci, nejlepší scénář je dobrodružství plné nástrah i zážitků. Líbílo se mi to tak, že sem si objednal jejich DVD.
Dokonalý únik (2009)
Tento film vytahují Zack, Jovovich a Olyphant opravdu nahoru, nikdy jsem nebyl tak zmatený, jako v tomto filmu, opravdu napětí do poslední minuty. Opravdu byl za vražednou dvojici netipoval Zahna a Jovovich :)