Recenze (260)
Grinch (2000)
Presne to, čo na prejave Jimma Carreyho neznášam v Grinchovi ponúka v plných priehrštiach. Samotná postava Grincha ma nikdy nezaujala ani sa mi nevryla do pamäti. Je to jeden z najslabších vianočných filmov, ktoré som videla. Atmosféru pre mňa aspon trošku vylepšila maličká Taylor Momsen, s tou jej milou tváričkou - ešte bez čiernych liniek a rúžu :D.
Howlův kráčející hrad (2004)
Krásne fantasy prvky mali u mňa našliapnuté v prvých pár minútach na 5*. Ale tá lovely pointa a jej postupné prehlbovanie počas deja u mňa vyvolala len sériu monotónnych zívnutí. Tak romantické až nudné.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Všetko čo som v tomto filme videla - tu už bolo predtým (možno horšie graficky zvládnuté) - ale rozhodne duchaplnejšie a šťavnatejšie. Pri jeho nekonečnej dĺžke je až neskutočne nezáživný. Ani neviem prečo, ale v tomto duchu som ho v jeho celej stopáži dopozerala až do úplného (musím podotknúť) asexuálneho konca.
Enderova hra (2013)
Príbeh bol veľmi zaujímavý, bohužiaľ spracovanie by som hodnotila za nedostačujúce. Dej nemal žiadnu gradáciu, až som sa pri niektorých pasážach, bavila viac pohľadom na drozdy, skájúce po strome za mojim oknom. Tiež si myslím, že pri výbere niektorých detských/dospievajúcich hercov nemali tvorcovia šťastnú ruku - a startreckovský výzor hlavného hrdinu, neznamená že zakryje jeho nevýrazné stvárnenie postavy. Naproti tomu milo prekvapil Moises Arias, ktorému som jeho srd a zatrpknutosť skutočne uverila. Celkové hodnotenie filmu je však u mňa veľmi vlažné a posielam ho do zabudnutia filmov, ktoré nezvládli správne poňať svoju podarenejšiu knižnú predlohu.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Pre mňa dávka úprimného smútku a nádeje v beznádeji, ktorú možno raz za čas ako dávku lekcie do života potrebuje vidieť každý. Trpko sladká príchuť, ktorá k tomuto filmu patrí, Vám ešte dlho neodznie z hlavy. Pre mňa skvelá oddychová a vyplakávacia dávka romantiky, ktorá mi padla veľmi dobre. A hodnotím ju ako vysoko pozerateľnú! Musím však upozorniť že ide o film, ktorý rozhodne nie je určený pre divákov, ktorí nemajú radi emočný nátlak a predtuchu blbého konca už od prvých minút. Tak isto to môže byť sklamaním pre niekoho kto čaká, že sa počas deja stane neočakávaný pozitívny zvrat, alebo, že sa zázraky dejú.
22 Jump Street (2014)
U mňa nezabodovala ani jednotka, takže už ani neviem z akého blbého dôvodu som sa rozhodla ísť do dvojky - ale ľutujem to na plnej čiare. Čo sa páči jednému nemusí sa druhému - tak ja som v tomto prípade ten druhý. Od komédie čakám niečo iné - žeby smiech a zábavu?! Tak by to predsa malo byť nie?
Medvědi (2014)
Aj keď sa musím priznať, že nie som moc dokumentárnou dušou (podobné filmy si púšťam rada len vtedy, keď ležím v pelechu s teplotou nad 37 a ani po dvoch paralenoch sa mi stále nedá zaspať), ale tento príbeh ma naozaj zaujal! Film je natočenýkrásnym štýlom a vtiahne Vás do deja hneď od začiatku - a to až natoľko, že pri niektorých scénach som sa s medveďou rodinkou tak zžila (radova sa, či sa naopak bála) až som si nebola istá či mi nerastie na tvári medvedia srsť. Určite doporučujem a nechávam si vo svojej filmotéke aj na inokedy.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Takúto rozkošnú blonďavú smrť s ružovými líčkami, zmyslom pre romantiku a s nadšením z prvého sexu, by som rozhodne prijala radšej, ako Jakubiskovu zubatú ... Presne taký dúšok romantiky, aký ja môžem a aký ma nadchne. Žiadne bezduché tlachanie. Fantastický herci (Hopkins, Pitt aj Forlani... s tými jej večne vlhkými očiškami).
Ona (2013)
Krásny film. Jemne plynie. Tesne po odsledovaní neviem, či mam byť deprimovaná, alebo sa tešiť zo života, ktorý môžem žiť. Jedno Vám však môžem zaručiť a to, že si po tomto filme budete vážiť každé pohladenie od svojej milovanej osoby.
Colette (2013)
Nemozem povedat ze by to bol zly film. Ale rovnaku tematiku uz sfilmovali mnohokrat a colette v tomto smere nepriniesla nic nove. Viem ze som mala citit lutost a uctit si roznorode prezite hrozy pachane na zidoch. Nemozem za to ale u mna z polovice vyvolaval len pocit bezcitnej nudy.