Recenze (55)
Čistá práce (2008)
Příjemné překvapení, dobří herci, výborná zápletka, žádné filosofování - prostě dobrý film.
Pokoj 1408 (2007)
očekávání nenaplnil, usnul jsem u toho nudou
Zlatý kompas (2007)
Velké zklamání. Ač vizuálně pěkné a svým způsobem něčím nové, nemůžu se ubránit dojmu, že jinak docela nuda - slabý příběh s hodně otevřeným koncem. Chtěl jsem dát 3*, ale dám 2*.
96 hodin (2008)
Johó, tak Liam Neeson to rozjel ve velkém stylu - chladný drsňák bez slitování. Tam, kde u ostaních nastupuje odpuštění, on přidává. Good luck! Sejmout zlý albánce? Usmažit špinavýho albánce, i když mluvil pravdu? proč ne. pekelná rež pokračuje slizkým obchodníkem a končí výbornou závěrečnou bitkou. od začátku do konce perfektní akční jízda. Konečně hrdina, který neodpouští!!! PS: nu a kam že to vlastně ti lidé mizí.... já dávám 5* + 5*
Jája a Pája (1986) (seriál)
Večerníček best of
Kladivo na čarodějnice (1969)
Hrajete na housle?
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Zlaté časy na koleji...
Čarodějka ze země Oz (2007) (seriál)
Velké očekávání, velké zklamání.
Hotel Rwanda (2004)
slušný film,dal bych i 4*,ale -1* za lživé vysvětlení rozdílu mezi Hutu a Tutsii. Viz. http://en.wikipedia.org/wiki/Origins_of_Tutsi_and_Hutu
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Tenhle film mě naprosto překvapil. Nějvětší hvězdou je samozřejmě strýček Olaf - geniální padouch bezchybně ztvárněným Jimem Carreym. Výborný příběh, skvělé zápletky, výborní herci. 5+1*