Recenze (55)
Hory mají oči 2 (2007)
O proti prvnímu dílu až příliš debilní scénář. Chápu, že vojáci byli teprve ve výcviku, ale jednotka, kterou by předčili i záklaďáci AČR, to už bylo i na mě moc. Základní pravidlo: všichni se musíme rozdělit, nejlepší cesta vede přes tuhle nejtmavší díru, zbraně jsou netřeba, ubráníme se rukama atd. První půlka filmu byla až příliš. Druhá nebyla o moc lepší, ale budiž. 2* jedna za to, že dokázali pobít většinu hnusáků, druhá hrabání se v mozku.
Den vítězství (2006)
Na jednu stranu velké očekávání, na druhou stranu velké zklamání. Slabá dějová linie, rozkouskovaná a poněkud chaotická. Tvůrci se rozhodli velmi zajímavé téma pro několikadílnou sérii nacpat do 2 hodin a to prostě nejde. Slabší průměr.
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Ale jo, 4* si zaslouží. Na tomhle seriálu jsem vyrůstal. Po návratu ze školy dobrá oddechovka a taky super znělka - http://www.youtube.com/watch?v=mFESeyMPSok&feature=related
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Z nostalgie hodnotím 5*.
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Autor dokumentu má pravdu min. v jedné věci. Stejně jako se nedává prostor v dokumentech o Holocaustu bachařům, proč dávát prostor Albáncům? Dokument konečně poukázal na ,,lidske chovaní,, Albánců a ukázal skutečný život Kosovských Srbů.
Dobrman (1997)
Sehr gut!!!
Trestný prapor (2004) (seriál)
Zajímavé téma, ale ty bojové scény... Dobrý průměr.
Příběh opravdového člověka (1948)
Uff, co dodat k tomuto filmu? Slabá agitka, nepovedeného rozměru, která obsahuje asi tak 1/5 knihy. Tvůrcům se vůbec nepodařilo vyjádřit onu (absurdní) podstatu knihy - opravdového sovětského člověka - bolševika! Děs běs!!!
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Prostě super.
Resident Evil: Zánik (2007)
Aspoň něco konečně podle hry.