Recenze (74)
Nene (2022)
Černoušci na koních vs plachta na nebi...
Bod obnovy (2023)
Blade Runner made in Czech s ,,Harry Potterovsķýma" novinama
René - Vězeň svobody (2021)
Dle dokumentu také poznat, po čem ženy vlastně touží- po vychrtlém trestanci se zkaženýma zubama se syfilisem a s exekucí...🙈
Divergence (2014)
Takový Hunger Games .... scifi pro holčičky 😉
Babel (2006)
Škoda jen, že jsem se nedozvěděl jaký osud měl malý marocký snajpr, mexičan projíždějící americký hranice s dvojkou v kůži a s chutí provokovat celníky a co napsala detektivovi hluchoněmá japonská nynfomanka bez kalhotek....
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Naprosto skvělé dokončení rodu Skywalker v tomto úžasném Science fiction světě.... tak nevím co tady všichni melete....🤦
Captive State (2019)
Negři vs dikobrazi
The Gray Man (2022)
Gosling alias James Bond, Macgyver a Terminátor v jedný osobě cestuje po celém světě(Praha) aby si to rozdal s kapitánem Ameriky. Ten bohužel vyměnil štít za kapesní nožík......tak dostal nářezáno....
Havel (2020)
Reklama na cigára - ve filmu snad vyhuleno milión cigaret....
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
To je vlastně hloupý zakomplexovaný bohatý kolotočář...