Oblíbené filmy (10)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Takhle prosím pěkně vypadá příběh, které inspiroval všechny po něm.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Zakončení Staré trilogie, není to sice vrchol všeho, ale zakončeno bylo důstojně.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Ve srovnání s dalšími díly pouze předehra, ale bez bředehry to přece nikdy není ono.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Film který si dává předchozí díly Nové trilogie k snídani.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Pro mnoho lidí nejméně stravitelný dil (díky Jar Jare), ale pro mě to jsou první STAR WARS a tehdy jsem byl cílová skupina.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Podle mě ,,nejvíc o ničem" epizoda, ale když to vezmete jako variaci na Občanskou válku v USA, tak to nabírá nové kontury. Hlavní osoba Separatistického hnuti generál (Christopher) Lee.
Mechanický pomeranč (1971)
Základní film díky němuž mám rád Kubricka, vážnou hudbu a 9.symfonii obzvlášť
Antikrist (2009)
Film, který děsí a přitom není horor, film, který je plný vizuálních nádherností a film, který má i příběh co stojí za to. Nějakým zvráceným způsobem ho mám rád.
Strážci - Watchmen (2009)
Díky tomuto filmu jsem se dostal k osobě Alana Moora a ke komixům obecně. Film jsem sice viděl dřív, ale i tak nejlepší Moorovská adaptace (a to je co říct)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Kultovní český film, kdo ho nemá rád je divnej, abstinent a suchar na n-tou. A ty kecy o zobrazení doby privatizace si nechejte pro sebe.