Oblíbené seriály (6)
Akta X (1993)
Columbo (1971)
Věřte nevěřte (1997)
Ovečka Shaun (2007)
Skvělá pohádka pro děti i pro dospělé. :) Vždy se pořádně nasměji.
Simpsonovi (1989)
Californication (2007)
Pro mě jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděla. Rozhodně není pro každého.První řada 1OO %, další nemám odvahu zkouknout, protože myslím, že bych byla zklamaná. David Duchovny hraje výborně!