Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Taky jeden z paradnich serialu, ktery cloveka jen tak neomrzi a hlasky Barnyho jsou vecne :)
Teorie velkého třesku (2007)
Tenhle serial asi neni treba predstavovat. Dnes jsem ho jiz dokoukal. A vzpominam si, kdyz jsem si pustil prvni dil. Rikal jsem si, co je tohle za "volovinu"? Jak se tohle muze lidem libit? No a dnes me mrzi, ze jiz tento genialni serial skoncil. Vic takovych serialu :)
Californication (2007)
Dawsonův svět (1998)
Spartakus (2010)
2 $ocky (2011)
Na tenhle serial jsem narazil uplne nahodou a vubec jsem se na nej nechtel divat. Videl jsem par dilu prvne v TV s CZE dabingem... po par dilech se mi libil humor, tak jsem zacal koukat od zacatku v originale a nelituji. Clovek se hodne pobavi ikdyz je to porad dokola ale tenhle sitcom me fakt bavi :)
Červený trpaslík (1988)
Bezkonkurencni sitcom sve doby. I dodnes jsou z tohoto serialu nektere hlasky proste neprekonatelne.