Recenze (62)
Poloprofesionál (2008)
Přišlo mě, jak kdyby pulku filmu Will jenom improvizoval, což by ani tak nevadilo kdyby to bylo aspoň vtipný....ale není.
4400 (2004) (seriál)
Na to jak to ma zajimavej namet je to teda pekne blby a nudny.
Michael Clayton (2007)
Takovou nudu jsem hodne dlouho nezazil!
Zlověstné ticho (2007)
Od Jamese bych teda cekal neco lepsiho, oproti jeho dalsim dvoum filmum je tohle pekne slaby.
Božský Evan (2007)
Pokud se u komedie zasmejete tak dvakrat, tak je asi neco spatne. A este k tomu ten obri rozpocet, kterej zmizel kdovi kam !!!!
Dračí války (2007)
Nejdebilneji scenar co sem kdy videl + dost prumerna rezie + hoodne spatni a nesympaticti herci + na takovejhle film slusny efekty a akční scény = D-WAR
Pátek třináctého (1980)
Tak tohle byla strasna blbost a este celkem nuda! Jedina vec co me na tom zaujala bylo to, ze se tam vetsinou vsici chovali celkem normalne a prirozene coz se u takovych filmu moc casto nevidi.
Život Briana (1979)
Po asi 15 minutách nudy a trapnosti jsem to musel vypnout.
Na vlastní nebezpečí (2007)
A to měl být jako pokus o akční film? To by nesměla být každá "akční" scéna celá zpomalená!
Old Boy (2003)
Pekna nuda!