Recenze (23)
Wonka (2023)
Pár zajimavých momentů a slušný Hugh Grant jako Umpa Lumpa neospravedlní tuhle zbytečnou adaptaci.
Renfield (2023)
Zábavná ujetá blbina :) Nebýt otravné Awkwafiny možná by to bylo i za 4*
Matrix Resurrections (2021)
Slabá parodie na původní trilogii...
Duna (2021)
Audiovizuální stránka filmu je parádní. Obsazení filmu luxusní. Jen mě mrzí, že většina velkolepých akčních sekvencí je brutálně prostříhána až na kost.
Není čas zemřít (2021)
Když už jsem si myslel, že po tragickém "Spectre" to už být horší nemůže, přišel "No time to die" a vyvedl mě z omylu.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Efekty a bojové scény super. Scénář hloupý a Awkwafina otravná. Samostatně by to byl super fantasy film čerpající z čínské filmografie. Bohužel to násilné naroubování na Marvel Universe ten film krapet sráží.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Guilty pleasure as f*ck...Jestli se z toho dalo vytřískat víc ? Ano jistě, but who cares? :D
Rambo: Poslední krev (2019)
John Rambo je sám doma a nasraný :D
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Když už jsem si myslel, že po tom paskvilu se jménem Last Jedi, už nic horšího vzniknout nemůže. Přišel mr. Recyklátor a vyvedl mě z omylu.
Watchmen - Je léto a dochází nám led (2019) (epizoda)
Zatím teda slabota...Postavy nesympatické, děj nudný, akční scény stupidní. S komiksovou předlohou to nemá prakticky nic společného. Místo snahy o originální a zábavný produkt, jsme zatím dostali jen rádobyinteligentní, ultrakorektní slátaninu...Ani se nedivím, že s touhle rasovou politickou agitací autor předlohy nechtěl mít nic společného...