Poslední recenze (38)
Fallout (2024) (seriál)
Hrála jsem Fallout 3, New Vegas a 4. První dvě zmíněné mě hrozně bavily. Ze seriálu jsem viděla dva díly. Přijde mi, že je to takový jak nový Star Wars, jenom víc brutálních scén.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Zajímavý ale má to hodně cringe momentů
Souboj Titánů (2010)
Dala jsem tomu 10 minut. Zrychlený bezduchý akčňák.