Recenze (6 927)
Crash testy Richarda Hammonda (2011) (seriál)
Richard je sympaťák, asi dokonce můj největší oblíbenec v rámci Top Gear, ale tohle je ušité horkou jehlou. Přesto dávám solidní střed.
Policajti z centra (2012) (seriál)
Filip Blažek je policista, asi jako já ředitel jaderné elektrárny. Prostě tohle spojení nesedí a nefunguje, stejně jako u mnohých dalších v seriálu.
Mládě pandy Fu Long neboli Šťastný drak (2010)
Kvůli Pandě dá těžko někdo méně než čtyři hvězdičky. Když si vezmu, že v Číně si je můžete pochovat v náručí, ovšem musíte zaplatít 200 dolarů a stojí tam na to fronty lidí, zlatý dokument.
Příběh medvídka Pandy (2008)
Kdo má rád tyhle černobílé medvídky přijde si rozhodně na své. Oni v podstatě ani nic pořádného dělat nemusí a jsou stejně skvělí.
Džusový román (1984)
Fero Fenič přišel zase s jednou dramatickou záležitostí stříklou trochou melancholie. Typická 80. léta, chtělo by se říci.
Pološero (2011) (pořad)
Za každou cenu prezentovat něco kontroverzního dovedlo pořad do situace, kdy je dlouhodobě nekoukatelný.
Těžká léta československého filmu (2013) (seriál)
Poměrně zajímavé ohlédnutí za skutečně obtížnými časy filmu v tehdejší Československé televizi.
Zahraj nám, muzika, vesele (1983) (pořad)
Dokáži si představit, že po něčem podobném dříve lidé v TV toužili, ale dnes se to jeví jako věc naprosto zbytečná.
Kapelo, zahraj tu polku od podlahy (1977) (pořad)
Pro milovníky huby od Karla Vacka jako stvořené, pro nás ostatní je to k ničemu.
Kam na výlet? (2011) (pořad)
Pravděpodobně jsem od toho čekal něco zcela jiného, než co mi tvůrci tohoto pořadu dali. Jestli si totiž myslíte, že vám poradí kam na výlet, například za památkami, tak se pletete.