Recenze (6 927)
Horší než smrt (2010)
Trapná komedie, která staví na ústředním motivu v podobě setkání při pohřbu. Členové rozvětvené rodiny co při pohřbu žvaní výhradně o sobě a ani se nesnaží přetvařovat? Nesmysl.
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
Když nemůže Chris Rock dělat naplno ty své ksichty (což v tomhle snímkuk nemůže) stojí jeho výkon za nic. A logicky tak pohřbívá celý film.
Fakta nebo fikce (2010) (seriál)
Někdy je to skutečně úsměvné, když vidím, jak se snaží diskutovat o nějaké záhadě. Ale snad občas i něco vysvětlí tak, že se tomu dá věřit.
Hříšný tanec (1988) (seriál)
Nejsem sentimentální, ale původní filmový Hříšný tanec beru. Tohle byla ale neúspěšná snaha napodobení něčeho, co se nemělo napodobovat, hlavně ne v podobě seriálu.
K-9: Soukromý detektiv (2002)
Obávám se, že tvůrci už tak trochu zaspali dobu a neuhnuli ze svého psího konceptu ani o píď a tak trochu jim začíná ujíždět vlak.
K-9 II. Můj přítel se studeným čumákem (1999)
I tohle je pořád solidní zábava. Kdo má navíc rád psy, nebude se rozhodně vůbec nudit.
K-9, můj přítel se studeným čumákem (1989)
Čtyři hvězdičky prakticky jen kvůli sympatiím k Jamesi Belushimu. Ale pár vtipných scén ve filmu také bylo.
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
A já myslel, že Aztékové skončili vinou kolonizátorů, aha kolonizátoři dali na zadek až Tyranosaurovi, tak to potom ano.
Hořčice mi stoupá do nosu (1974)
Řekl bych takový standard Pierra Richarda. Má za sebou už ale lepší ale i horší filmy. Pro jeho fandy to však bude patřit do zlatého fondu.
Bílá smrt (2009)
Prostředí sice mělo být trumfem filmu, ale řekl bych, že ve finále ho spíše brzdí. Kate Beckinsale podala tradičně dobrý výkon.