Recenze (5 187)
Farmaceutické koncerny - nekalá hra se zdravím lidí (2020) (TV film)
No nvm, veľa žvástov, nič uchopiteľné. Netflix by z tejto témy spravil pecku. 1 z 5
Návštěvníci (2022)
Asi to bolo ja dobré, neviem, lebo ako náhle tam nabehli skoro na celý film titulky, stratil som záujem. Sorry jako. 1 z 5
Písečná monstra (2021)
Stále lepšie a zábavnejšie ako skutočná Nuda, teda Duna. ODPAD!
Úder (2022)
Austrálski buzeranti, Nič viac, nič menej. ODPAD!
Otcové a matky (2022)
Skupina jeblých rodičov, čo sa nonstop háda. ODPAD!
Chuť na lásku (2022) (TV film)
Neni dobré to pozerať v noci a hladný. Chladničku som vyžral. 1 z 5
Klinika zlomených srdcí (2024)
Pre tých, čo si prechádzajú rozchodom asi hodnotný film. Pre mňa len podmaz, ktorý ale nebol tak otravný, ako mohol byť. 1 z 5
Zabij mě, lásko (2024)
Poľská romantická blbina prameniaca z nedostatku komunikácie. Ale pre tie love by som ju dal dole aj bez plánu. 1 z 5
Space Oddity (2022)
Zjavne mentálne narušený chlapec chce ísť cez nejakú organizáciu, o ktorej nikto nič nevie na mars. Vymeniť pár premenných v tej vete a bol by z toho super príbeh. Takto je to len hovno. ODPAD!
Sliby (2021)
Vyššia regionálna politika a úplná spodina na frantícky spôsob. Nie pre každého, ale aspoň to nebolo dlhé. 2 z 5