Recenze (5 184)
Blue Jean (2022)
Normálny film aby človek pohľadal, všade samí buzeranti. Aspoň tam boli cecky. 1 z 5
Alelujá (2022)
Film o britských geriatrikoch. Nevhodné ani ako podmaz k žehleniu. ODPAD!
Supernova (2023)
Strasne veľa už takýchto príbehov bolo a ani neden ma nedojal. A čávo ešte aj vyzeral jak Drakulov synovec. 1 z 5
Vánoce jako obvykle (2023)
Tradície nezvládajú ani ľudia z vlastnej zemi, nie to ešte cudzinec. A pokiaľ máš takto jebnutú rodinu, čo má z vianoc kult, nemôžeš sa čudovať, že to takto dopadne. Preto nie som zástanca tradičných vianoc a ešte keď to má byť nasilu. 2 z 5
Zvířata (2022)
Bolo mu pár krát povedané, že sú to kokoti, ale tvrdohlavý frantík nie a nie odísť. Čo čakal, krémeše? Oveľa viac sa čudujem tej jeho žene. Aspoň je vidieť, že dedina je všade rovnaká. Bolo to zbytočne dlhé a bez tempa. 2 z 5
Sbohem svobodo (2021)
Taká uletená taliančina pre ženy, ale s veľkým presahom a posolstvom. Potešila Lišková a cecky. Som zvedavý, čo budú riešiť v dvojke. Nadhodnotené 3 z 5
Familia (2023)
Taký bežný rodinný obed s veľkým počtom ľudí. Načo to je dobré? 2 z 5
Odsun (2010)
Mňa tieto židovské príbehy nijak zvláštne neberú. Len trpia a vyplakávajú, do toho nás chcú filmári strašne presvedčiť, aby sme cítili strašne veľkú emóciu. Frantíci sa iby zaradili do dlhého zoznamu krajín, čo sa na deportáciách podieľali. Nič zvláštne. Velodrom bol ale spravený veľmi pekne. 2 z 5
Pán mravenců (2022)
ký ďalší talianský film o buzerantoch. Mám na nich šťastie v poslednej dobe. ODPAD!
Napečeno s láskou (2023) (TV film)
Ja som ani nič iné nečakal. ODPAD!