Recenze (5 187)
Brutální vedro (2023)
Už dlho tu nebol český film z kategórie čo to kurva....? Super ODPAD!
Láska kvete v každém věku (2022) (TV film)
Skvelo sa pri tom spalo. A dostal som chuť na koláč. ODPAD!
Tři tisíce kousků (2023)
Film o maďarských cigánoch. Ale dal som to celé, nech mi aspoň to slúži ku cti. ODPAD!
Reality (2023)
Nezvyčajný film. Konečne niekto ukázal, ako prebieha zatýkanie a výsluch. Je to silná psychológia. Herecky silné, ale Sydney máme radšej v iných "polohách". 3 z 5
Zlobivá devítka (2023)
Markíza, sobota doobedia, tam to patrí. A ja som už starý na totok. 1 z 5
Život vzhůru nohama (2023)
Pandémia bola náročná a toto je síce pritiahnuté za vlasy ale určite založené na reálnom základe. 1 z 5
60 minut (2024)
Nemecká MMA fightovačka, ktorá má jednoduchý príbeh a filmové bitky. Stačí si pozrieť jeden turnaj aby človek videl, že real bitky, aj keď cvičených ľudí, takto nevyzerajú. Cením ale cast, že nepotrebovali menšiny a Shitflix im to schválil. Stále som mal ale pocit, že oveľa lepšie by to fungovalo ako onetake film. 2 z 5
Láska, stalking, vražda (2024)
Ono, popravde ma tá porábka neprekvapila, lebo som s tým do toho išiel, že to niečo takéto bude. Avšak stále to bolo pekné psycho. 4 z 5
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Treba toto vôbec komentovať? 5 z 5
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Ja som dostal presne to, čo som očakával a na čo ma navnadil trailer. Oteplená ružová Godzillka tu hrá len tretie husle, zase je tá zlá, aj keď už menej ako predtým. Skôr je to o opičákovi a jeho svete, v ktorom žije a v ktorom sa dejú podivné veci. Zo zdanlivo pokojnej dutej zemi sa stane válečné bojisko a dvaja rivali musia spojiť sily. Súboje, farbičky, rev a miestami aj vtipné hlášky. Presne to som chcel a to som aj dostal. Záverečný súboj na povrchu bol perfektný. Silné 3 z 5 (premiéra, 4dx, CC)