Recenze (5 580)
Zeiten ändern Dich (2010)
O Bushidovi jsem nikdy neslysel, i kdyz je film misty docela zkratkovity, ma to atmosferu a divak pochopi, o co tvurcum slo. Je zde hned nekolik zajimavych momentu a dialogu, ale pomyslnou tresnickou na dortu je az sam velky Karel Gott! To fakt pobavilo a vlastne i dojalo. Rap je pro me spanelskou vesnici, ale hudba mi nijak nevadila. Ve finale je to dobry zivotopisny snimek.
Veselý souboj (1950)
Bavi me, divat se na nase filmy raneho socialismu. Tento je ale i pres celkem neutralni tema strasne nudny. Tady ani Marvan nepomuze...
Osud člověka (1959)
Osud cloveka mi prijde hodne zkratkovity, povidkova predloha je vice nez zrejma. Presto film krasne vystihuje silu a vuli cloveka, ktery preziva valku a jen o vlasek nekolikrat unika smrti, aby o sve nejblizsi postupne prisel. Film, ktery umi oslovit divaka i 75 let po valce.
Chicagský tribunál (2020)
Chicagsky tribunal je prikladem, ze i filmy ze soudni sine mohou byt divacky atraktivni. Tematicky me to ale nechalo chladnym a i kdyz se jedna o remeslne dobre odvedenou praci. Myslim, ze uz nikdy nebudu mit potrebu, film si znovu pustit. Osobne jsem postradal vice zaberu a souvislosti, kterym soud predchazel. Toto vysoke hodnoceni uplne nechapu.
Nahý oběd (1991)
Moc se mi do toho nechtelo, ale nelituji. Zajimave zpracovani, ma to atmosferu, bavilo me to.
Chlast (2020)
Namet alkoholu neni pro film nijak originalni, ale Vinterberg tohle tema skvele zpracoval. Opet vyborne danske drama, kde nejvetsi ozdobou jsou herecke vykony ctyr ucitelu. Zaverecny Mikkelsenuv tanecek je genialni.
Zakletá třináctka (2004) (TV film)
Moc hezky namet, sympaticke herecke vykony... Libil se mi i interier hotelu, skoda slabsiho scenare.
Kocourkov (1992) (TV film)
Strasne moc pisnicek na ukor solidnich dialogu. Coz je velka skoda a promarnena sance, Donutil byl vynikajici. Zajimave herecke obsazeni.
O rakovine a nádeji (1991)
Jestli nam posledni dobou neco jde, pak jsou to, ve srovnani s dobou minulou dokumenty. Protoze i ty mohou byt pro divakovo oko natocene daleko atraktivneji. Bez ohledu na tema.
Gett (2014)
Vyborne natocene drama, ktere se zda byt pro evropskeho divaka absurdni. Ackoliv jsem k hlavni postave nemel zadny vztah, musel jsem ji litovat...