Recenze (10 070)
Znásilnění (1988)
Dost utahané soudní drama postavené na výborném výkonu Jodie Foster. Na necelé dvě hodiny je to však hodně málo.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Zajímavá soutěž s opravdu drsnými, adrenalinovými a občas nechutnými úkoly.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Všehovšudy průměrný a obyčejný sitcom, který táhne Charlie Sheen, hrající sám sebe.
Tři muži na zabití (1980)
Slušná akční kriminálka, která nahodí výborné tempo ale později jí začne docházet dech až nakonec úplně zastaví. Delon je však jako hnací motor dostačující.
Upír Nosferatu (1922)
Legendární, na svou dobu nesklutečně atmosférické na dnešní však neskutečně nudné a až směšně naivní. Bohužel ne všechny legendy jsou nadčasové a dokáží zaujmout dnešní diváky.
Nezvratný osud 4 (2009)
Hororová série, která je ždímaná podobně jako série "Saw" se nám dostává do čtvrtého kola a drží se zajeté tradice sestupné tendence. Režisér tohoto dílu, který přinesl velice slušné druhé pokračování, tentokrát nepřináší nic nového a postupné vraždy už nejsou vůbec napínavé, nápadité a díky mizerným trikům ani brutální i když se o to hodně snaží. Jeslti to takhle bude pokračovat šestý díl by se mohl dostat na hranici odpadu.
Čtvery Vánoce (2008)
Nápadem opravdu zajímavá a známými herci nabytá komedie, která bohužel nefunguje ani jako bláznivá komedie ani jako sentimentální vánoční kýč. Nevím jestli to je tím, že se k sobě Vaughn a Witerspoonová vůbec nehodí nebo tím, že se legendární herci jako Robert Duvall zbytečně pitvoří. Jisté je to, že se jedná o nepříliš povedenou komedii, která mohla být o dost lepší. Asi to bude neschopností režiséra.
V pravé poledne (1952)
Než přišel Segio Leone nebo Sam Peckinpah byly westerny jen o charismatických šerifech, který ví, že město patří jen jim a nikdo jiný nemá nárok. Tento není jiný s vyjímkou, že se odehrává v reálném čase jednoho horkého poledne. Nejedná se o špatný film jen mi připadal příliš jednoduchý a celkově takový televizní s minimální výpravou a akcí.
Válečné hry (1983)
Ještě než se John Badham proslavil jako režisér slušných akčních podívaných natočil tento zajímavý a celkem napínavý film zabývající se tématem strachu z 3. sv. války, který sice nedosahuje kvalit filmů "Den poté", "Vlákna" nebo "Selhání vyloučeno", kterému se tématem přibližuje asi nejvíce. Režisér však toto téma nebere tak vážně a jako hlavního hrdinu si vybral tehdy mladičkého Brodericka. Být ve filmu více akce a napětí, klidně bych hvězdu přidal. Na druhou stranu i po desítkách let, stále aktuální.
Válka rozumu a cti (2006)
Hodně roztahaný válečný snímek, kde se více mluví než bojuje a žádný z hrdinů se nepokouší získat si divákovi sympatie nějakými závratnými či zajímavými činy. Nemám nic proti asijské kinematografii ale toto mi opravdu nesedlo. Rozhodně by mě však zajímalo jak si s podobným tématem poradil John Woo.