Recenze (10 072)
Šéfkuchařův stůl (2015) (seriál)
Gastronomické porno v krásně natočené dokumentární sérii.
Život pro samouky (2023)
Český standard o ženě nad 40, která chce mermomocí souložit s muži ale potkává samé idioty. Pokud nepotkává idioty, tráví čas s podivnými kamarádkami, rozmazlenou dcerou nebo chrapající matkou a vlastně samotná hlavní hrdinka je nesympatická a tak trochu kráva.
Nejhlubší nádech (2023)
Poutavý dokument, přibližující ne úplně proklamovaný freediving. Dokument dokáže napínat, seznamuje nás se zajímavými postavami a přibližuje sport nad kterým běžný smrtelník pouze kroutí hlavou a nakonec i dojímá. Užil jsem si to a nenudil se.
Sympathy for the Devil (2023)
Laciný Colaterall s Nicolasem Cageem. Chybí kvalitní scénář, extravagantní Cageovo herectví sem nepasuje a Kinnaman se do role vůbec nehodí. Dá se to přežít, ale dobrý to není.
Příběh dřevorubce (2022)
Finská šílenost inspirující se kde se dá. Tuhle Kaurismaki, tamhle Coeni a výsledek nudné, přeplácané nic.
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Mizerná rozlučka Henryho Cavilla s jednou ze svých nejzásadnějších postav.
Medvěd - Série 1 (2022) (série)
Kulinářská pochutina, která chutná ale ne po celou dobu
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Dokážu si představit, že kdyby mi bylo tak 8 let, velice by mě to bavilo. Nyní bohužel příliš dětinské a upřímně jsem vydržel půlku první série.
Přátelé z dovolené 2 (2023)
První díl nebyl špatný ale byl pouze praštěnou komedií, která celou dobu jela na půl plynu. Druhý díl je už z počátku dravější, přináší pár slušných vtípků a jako bonus přidává postavu Stevea Buscemiho. Bohužel opět chybí opravdu vtipné momenty a akční části jsou zde vyloženě na sílu. Nenáročné ale ne zcela vytěžené. 50%
Návrat Sommersbyho (1993)
Červená knihovna v poslední třetině doplněná soudním dramatem. Není to úplně špatné ale úplně mě to nevtáhlo a konec mě nechal chladným.