Recenze (3 438)
Pád Londýna (2016)
Akce výborná,ale dějově dost přitažené za vlasy!!! Taková masivní infiltrace do státního aparátu, potažmo policie a jiných složek snad ani není možná , i když možná je to varování před přívalem čmoudů do Evropy!?Jinak je to 99 minut akce a napětí, pokud hodnotím obrazovou linku!!! Oproti tomu smyslplnost a logika obsahu je dosti slabá!!!
Pravidla mlčení (2012)
Dlouhý utahaný film a vcelku o ničem!!!!!
Království ohně (2002)
O dracích trochu jinak!? Nebral jsem to moc vážně a bral jsem to jako oddechovku !!!
Mstitel beze jména (1998)
Akční komedie , která nenudí a vcelku pobaví, alespoň já jsem se bavil!!!
Zločin na Zlenicích hradě (1971) (TV film)
Nejdřív jsem tento příběh slyšel z rozhlasového vysílání a poté viděl v televizi, obě zpracování jsou výborná!!!
Mach a Šebestová - Člověk neandrtálský (1977) (epizoda)
Klasika , co dodat, "hepčí"!!!!!
V erbu lvice (1994)
Vcelku velmi dobré zobrazení epizody z naší pestré historie!!!
Zapomenutý čert (1964) (TV film)
To jsem viděl jako malý kluk a moc se mi to líbilo!!!!
Princ a chuďas (1971) (TV film)
Tenhle televizní film mě velmi oslovil už jako kluka a vydrželo mě to do dnes, jak se říká dílo prověří čas a já si tuto inscenaci pouštím i nyní!! P.S. Nejvíc se mi líbí "hrbící" se Rudolf Jelínek v záběru u dvora na konci filmu!!!
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Knihu jsem nečetl, ale musela být výborná , protože ze špatného masa dobrý guláš neuvaříš,ale tento seriál je velmi dobré pošušňáníčko a dobově velmi dobře provedené!!!